Przejdź do treści
02.06.2014

Konkurs dla artystów street-artu!

Konkurs dla artystów street-artu!

Regulamin Konkursu „GRAFFITI W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ DZIELNICY IX”

Celem Konkursu jest:

- Włączenie się Samorządu Dzielnicy IX Instytucji i Stowarzyszeń z terenu Naszej Dzielnicy do działań Urzędu Miasta Krakowa, mających na celu walkę z nielegalnym graffiti.

- Kształtowanie przestrzeni publicznej i faktyczne wpływanie na poprawę jej estetyki.

- Aktywizacja lokalnej społeczności.

- Edukacja młodzieży.

- Umożliwienie artystom sztuki street-artu zaprezentowanie swoich prac.

- Wspieranie młodych artystów.

2. Organizatorzy Konkursu:

- Rada Dzielnicy IX Łagiewniki –BorekFałęcki

- CSW „Solvay”

- Stowarzyszenie na rzecz rozwoju Dzielnicy IX Łagiewniki-Borek Fałęcki

- „Wspólnota Mieszkańców”

- Straż Miejska Miasta Krakowa

3. Tematyka II edycji Konkursu w roku 2014

Tematyka Konkursu w roku 2014 mieści się w formule KULTURA-REKREACJA.

4. Postanowienia ogólne Regulaminu Konkursu

- Adresatami Konkursu są osoby zainteresowane i posiadające zdolności plastyczne, uprawiające technikę muralu, z zastrzeżeniem dolnej granicy wieku 16 lat.

- Uczestnikami mogą być uczniowie wszystkich typów szkół ponad podstawowych, studenci, uczestnicy zajęć w domach kultury, klubach sportowych i członkowie stowarzyszeń, oraz osoby prywatne nie zrzeszone.

5. Postanowienia szczegółowe Regulaminu Konkursu

- Zgłoszenie do udziału w Konkursie należy nadesłać na adres siedziby Rady Dzielnicy IX Łagiewniki-Borek Fałęcki ul. Żywiecka 13 lub pocztą elektroniczną na adres: dzielnica9um.krakow.pl

- Karta zgłoszeniowa jest dostępna na stronie internetowej Rady Dzielnicy IX: www.dzielnica9.krakow.pl Biurze Rady Dzielnicy IX, oraz w sekretariacie CSW „Solvay”.

- Do karty zgłoszeniowej należy dołączyć projekt graffiti w formacie A3 lub w formie elektronicznej, z podaniem rozmiaru i kolorów graffiti.

- Organizator zapewnia farby lub zwraca koszt farb potrzebnych do realizacji projektu.

- Organizator wskazuje powierzchnie przeznaczone do realizacji projektu na terenie Dzielnicy IX ( udostępnione zostaną fotografie miejsca).

Organizator ustala kalendarium przebiegu Konkursu:

* do 1 września 2014 r. zgłoszenie udziału w Konkursie,

* do 10 września 2014 r. przekazanie projektów

* 18 września 2014 r. o godz. 16.00 spotkanie z Organizatorami, krótkie szkolenie/ instruktaż i ogłoszenie wyników oceny projektów przez Komisję Konkursową. Trzy najlepsze projekty zostaną nagrodzone i uzyskają możliwość realizacji na wyznaczonej powierzchni na terenie Dzielnicy IX. Miejsce spotkania: CSW „Solvay” przy ul. Zakopiańskiej 62.

* W miesiącu WRZEŚNIU przewidziane są spotkania-warsztaty w CSW „Solvay”

* Realizacja projektu nastąpi w miesiącu wrześniu 2014 r. (istotnym czynnikiem są warunki atmosferyczne i mogą one wpłynąć na zmianę terminu realizacji).

- Wyboru najlepszej realizacji graffiti dokona Komisja Konkursowa

- Uczestnicy Finału Konkursu otrzymają nagrody.

- Informacja o rozstrzygnięciu Konkursu zostanie zamieszczona na stronie Rady Dzielnicy IX i w Piśmie Rady Dz. IX.

- Uczestnictwo w Konkursie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.

- Organizator nie zwraca projektów nadesłanych na Konkurs i zastrzega sobie prawo wykorzystanie ich do celów reklamowych

6. Kryteria oceny projektów i realizacji graffiti:

- sposób opracowania tematu

- wartości estetyczne

- walory artystyczne

- oryginalność i kreatywność

- korespondencja realizacji z przestrzenią

- kolorystyka

 

Organizatorzy

Wracaj

Najbliższe posiedzenie Rady Dzielnicy IX

24 kwietnia (środa),
godz. 17:00

 

Inicjatywy obywatelskie